ZBIR RAP – DEJAVNOSTI ZA 2024/2025 OD 1. do 5. r. (zadnja posodobitev: 1. 9. 2024)
Zap. št. | IME dejavnosti | Izvajalec | Kratek opis | Opomba | |
1. | Mojstri kuhalnice | S. Pintar | Spoznavali bomo zdravo prehrano in njihovo mojstrsko pripravo. | ||
2. | Mini šiviljski krožek | N. Ojsteršek | Spoznali bomo šiviljski pribor, različne vrste blaga. Preizkusili se bomo v šivanju preprostih izdelkov. | ||
3. | Igrarije | različni izvajalci | Spoznali bomo najrazličnejše vrste iger, ob katerih se družimo, sodelujemo, povezujemo, gibamo, predvsem pa sproščamo in zabavamo. | ||
4. | Čudoviti svet narave | N. Ojsteršek | Poskrbeli bomo za morske živali. Spoznali razvojne kroge živali in sodelovali v raznih prostovoljnih akcijah. | ||
5. | Angleške pravljične urice | N. Ojsteršek | Skupaj bomo prebirali angleške knjižice in se učili besedišče. Po branju bomo pa tudi gibalno in likovno ustvarjali. | ||
6. | Računalništvo za najmlajše | N. Ojsteršek | Na enostaven in ustvarjalen način se bomo usposobili za uporabo računalnika. | ||
7. | Na pomoč! | U. Ofentavšek | Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, prva pomoč, zgodovina gasilstva, znanje o gasilstvu, orientacija in gasilske veščine. | ||
8. | Spretni prstki | M. Boršič | Skupaj ustvarjamo izdelke iz papirja in lesa. | ||
9. | Družabne igre | M. Boršič | Spoznavali bomo različne družabne igre, njihova pravila in si kakšno tudi izdelali sami. | ||
10. | Mali umetnik | A. Kveder | Spoznali bomo vsem znane slovenske in tuje likovne umetnike, njihove najbolj znane umetnine in jih poustvarili. | ||
11. | Iz starega novo | A. Kveder | Spoznali bomo možnost ponovne rabe, iz odpadnih materialov, predmetov naredimo umetnino. | ||
12. | Ples in glasba | M. U. Rogl | Spoznavanje različnih plesnih zvrsti, gibanje, ustvarjanje plesa in sprostitev ob dobri glasbi. | ||
13. | Svet branja | G. Žagar/K. Ulaga | Skupaj z učiteljico izberemo knjigo na določeno temo, jo preberemo, pregledamo ilustracijo, se o knjigi pogovarjam in po branju poustvarjamo. | ||
14. | Ročnodelski | U. Žužek | Spoznali bodo pletenje, kvačkanje, šivanje in tkanje. Izdelovali bodo izdelke iz tekstila. | ||
15. | Hribolazci | U. Žužek | Mladi planinci bomo osvajali hribe, griče in vrhove v bližnji okolici. Seznanili se bomo z osnovami planinske dejavnosti, varnostnimi ukrepi v gorah. Razvijali bomo tovarištvo, poštenost, plemenitost, delavnost, vztrajnost in vedoželjnost (»vikend termini«) | ||
16. | Joga | V. Podpečan Potočnik | Skozi igro, pesmi, pravljice in zabavo jim približa osnove joge in na ta način izboljša koordinacijo gibov, poveča koncentracijo, umiri dihanje, spodbuja domišljijo in se marsikaj. | ||
17. | Delujem Eko | K. Ulaga | Dejavnosti za razvijanje odnosa do narave. | ||
18. | Cicizbor | M. U. Rogl | Razvijanje sluha in glasbenega posluha, poslušanja in slišanja. Petje enoglasnih izvirnih, avtorskih skladb z ali brez inštrumentalne spremljave. | ||
19. | Otroški pevski zbor | M. U. Rogl | Razvijanje sluha in glasbenega posluha. Petje enoglasnih izvirnih, avtorskih skladb z inštrumentalno spremljavo. | ||
20. | Rolanje | N. Debelak | Nadaljevalni tečaj rolanja (suha asfaltna podlaga). Termin po dogovoru. | ||
21. | Vrtek Krtek | S. Pintar | Urejanje okolice šole. Skrb za rastline. | ||
22. | Vesela šola | M. Golčer | Berejo priloge Vesele šole, širijo splošno znanje, se pripravljajo na tekmovanje (10 srečanj). Termin po dogovoru. | ||
23. | Tu sem | K. Ulaga | Vaje čuječnosti, umirjanja, vizualizacije. | ||
24. | Nemške urice | J. Gojčič | Spoznavali bomo nemški jezik skozi družabne igre, petje in likovno ustvarjanje. | 4. r. , 5. r. | |
25. | Učim se in DN | različni izvajalci | Učenci bodo opravili domačo nalogo (deloma ali v celoti). | ||
26. | Priprava na pouk (2.-5.) | različni izvajalci | Učenci se bodo v skupinah, ob organiziranju in vodenju učitelja, pripravljali na pouk (ustno ponavljanje …) | ||
27. | Dober tek in sprostitev | različni izvajalci | Kosilo in sprostitev (igra, sprehod …) | ||
28. | Dobro jutro 1, 2 | v. Pečnik | Ura je namenjena 1. razredu (različne aktivnosti: igra, branje, poslušanje …) | ||
29. | Aktivno popoldne | različni izvajalci | Različne dejavnosti: igra, gibanje, pogovor, branje, poslušanje … | ||
30. | Zmorem | različni izvajalci | Učenci dopolnijo svoje znanje in razumevanje s pomočjo dodatnih vaj in razlage učitelja ter tako utrdijo znanje in odpravijo morebitne vrzeli v znanju. | ||
31. | Več | različni izvajalci | Učenci bodo razširili znanje in se pripravljali na tekmovanja v znanju. | ||
32. | Spretni prstki | M. Boršič | Skupaj ustvarjamo izdelke iz papirja in lesa. | ||
33. | Varno na kolo | M. Golčer | Priprava na kolesarski izpit (4. in 5. r.) | ||
34. | Računalništvo | M. Boršič | Učenci se bodo naučili uporabljati osnovna orodja, npr. Word, PowerPoint, Slikar, Raziskovalec … | ||
35. | Ples in glasba | M. Urlep Rogl | Spoznavanje različnih plesnih zvrsti, gibanje, ustvarjanje plesa in sprostitev ob dobri glasbi. | ||
36. | Tehnika | M. Šteger | Izdelovali bomo različne izdelke iz papirja, lesa in drugih materialov. | ||
37. | Spet skupaj | različni izvajalci | »Jutranje« zbiranje učencev od 2. do 5. razreda (7.00-7.15). Pogovor. |
(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)